Ağustos ayı içinde otelde 3 gece ailecek konakladık. Otel fiyatına göre hizmeti üst düzeyde. Çalışanlar kibar, ilgili ve çok kalabalık olmasına rağmen otel tertemiz. İki büyük havuzu var. Havuzlardan birinde saatlik çalışan 3 kaydırak var. Tam olarak tatil dönemi olması nedeniyle havuzlar kalabalık oluyor ve boş şezlong bulmak sıkıntılı. Sahil hemen yanı başında ve güzel. Otel tatil köyü havasında, bahçesi çok güzel. Yemeklerde çeşit çok ama lezzet sıfır. Malzemeler boşa gidiyor. Hızlı hızlı pişirecez diye pişmemiş tavukları, balıkları, pişileri millete ikram ediyorlar. Haliyle insanlarda yiyemedikleri için çöpe gidiyor. Tek eleştireceğim konu bu bence. Günah, yazık o kadar kaliteli malzemelerden çok daha lezzetli yemekler çıkartabilirler. Lütfenn ama lütfen buna kulak verin. Snack bar güzel, her öğün arası yiyecek bişeyler var. Aç kalmak mümkün değil. Otelde çok fazla rus var ama herkes kendi halinde tatilin tadını çıkartıyorlar. Havuzu, denizi, ilgi ve alaka, odaların temizliği olarak 10 numara. Yemekler konusunda düzeltirler inşallah. Tavsiye ederim.