- İlave yatak ücreti alınabilir ve bu ücret, konaklama yeri politikasına göre değişiklik gösterebilir
- Olası ekstra harcamalar için otele girişte, resmi kurumlarca düzenlenmiş fotoğraflı kimlik ve kredi kartı, banka kartı veya nakit depozito gerekebilir
- Özel talepler, otele giriş sırasında müsaitlik durumuna bağlıdır ve ek ödeme gerektirebilir. Özel talepler garanti edilemez
- Bu konaklama yerinde kredi kartları, banka kartları ve nakit kabul edilmektedir
- Nakitsiz ödeme imkânı mevcuttur
- Bu konaklama yerindeki güvenlik özellikleri arasında yangın söndürücü, duman dedektörü, güvenlik sistemi ve ilk yardım çantası yer almaktadır
- Bu konaklama yerinde balkon, veranda ve teras gibi çocuklar için uygun olmayabilecek açık alanlar bulunmaktadır; herhangi bir endişeniz varsa varışınızdan önce konaklama yeriyle iletişime geçerek size uygun bir oda ayarlayıp ayarlayamayacaklarını teyit etmenizi öneririz
Konaklama yerine saat 23.30 sonrasında varış yapacak misafirlerin önceden rezervasyon onayındaki bilgileri kullanarak konaklama yeriyle iletişime geçmesi gereklidir. Resepsiyon çalışanları konaklama yerine varışta misafirleri karşılayacaktır. Konaklama yeri tarafından sağlanan bilgiler, otomatik çeviri araçları kullanılarak çevrilmiş olabilir.
- Sezonluk havuz Eylül ile Nisan arasında açık olacaktır.
- Ebeveynleri veya vasisiyle aynı odada kalan ve mevcut yatak takımlarını kullanan 2 yaş veya altındaki çocuklar için konaklama ücreti alınmaz.
- Odalarda kalan tüm misafirlerin otele kayıt yaptırmış olmaları gerekmektedir.
- Bu konaklama yerinde, rehber hayvanlar da dâhil olmak üzere hiçbir evcil hayvana izin verilmemektedir.
- Tüm işlemler için nakitsiz ödeme yöntemleri bulunur.
Sizden konaklama yerinde şu ücretleri ödemeniz istenecektir. Ücretlere geçerli vergiler dâhil olabilir:
- Konaklama yerinde Uruguay katma değer vergisi (%10) ödemeniz istenebilir. Uruguay'da yerleşik olmayan ve geçerli bir pasaport ile turist vizesi ibraz eden misafirler ise katma değer vergisinden muaf tutulabilir. Uruguay'da yerleşikseniz ve 15 Kasım tarihinden Paskalya'dan bir gün sonrasına kadar olan dönemde konaklayacaksanız katma değer vergisi ödemeniz istenecektir. Bu tarihler dışında gerçekleştirilecek konaklamalarda katma değer vergisinden muaf olursunuz.
Konaklama yerinin bize bildirdiği tüm ücretleri dâhil ettik.